IT Service Management ISO 20000

Med et ITSM certifikat kan du bevise, at du er professionel i IT Service Management. Kurset er praktisk orienteret på forskellige niveauer - Foundation, Specialist, Expert og Master. 

The philosophy: Rather than try to do everything that we “could do”, why not focus on everything that we  must do” initially? This will save time and money.

I næsten enhver virksomhed bestemmer kvaliteten af IT Service Management niveauet af kundetilfredshed. EXIN certificering af ITSM giver et godt grundlag for virksomheder at implementere og drive ITSM i henhold til den internationalt accepterede ISO 20000 standard. 

EXIN-programmet supplerer essensen af ITIL® med den kvalitetstænkning, der er indehold i ISO-tilgangen og tilføjer rollebaseret tænkning. Og med fire certificeringsniveauer - Foundation, Specialist, Expert og Master - kan enhver it-professionel følge et komplet certificeringsprogram fra operationelt til strategisk niveau.


Læs mere om IT Service Management


ITSM 'hurtig beregner'

Med denne ITSM 'hurtig beregner' kan kandidaten på bare to trin se, hvad den optimale vej er for en ITSM professionel certificering.

1. Vælg blot din placering i ITSM diagrammet
2. Indtast de certifikater du allerede har opnået

Beregneren overvejer alle de mulige veje der er, og præsenterer den bedste vej for dig på bare et kort øjeblik.

Kursus on Demand

Dette kursus tilbydes som et "Kursus on Demand" med Thomas Gramstrup som underviser. 

Kontakt os hvis du vil høre mere.

Akkrediterede Partnere



 

Et samarbejde mellem DANSK IT & EXIN

Netværk ITIL

Netværk - Tirsdag - d. 8-12-2015

IT Service Management

Netværksgruppen IT Service Management afdækker, hvordan it-processer kan understøtte forretningens behov på den mest effektive måde.
SIAM puzzle

Netværk - Tirsdag - d. 8-12-2015

Service Integration and Multisourcing

Bliv en del af en netværksgruppe, som beskæftiger sig med kunsten at samarbejde med flere leverandører.