VeriSM™ - Service Management i en digital verden
Bliv opdateret på det helt nye indenfor Service Management med den nye VeriSM™ tilgang
Bliv opdateret på det helt nye indenfor Service Management med den nye VeriSM™ tilgang
Pris
Medlemmer: Gratis
Ikke-medlemmer: Gratis
Forhindret i at deltage?
Bliver du forhindret i at deltage på mødet, bedes du venligst give besked til Teknologisk Instituts sekretariat senest kl. 12.00 d. 18. september 2018.
Event titel | Medlemspris (ekskl. moms) | Ikke-medlempris |
---|
Husk at logge ind for at opnå medlemsprisen
VeriSM bygger på principper inden for flere forskellige domæner, og er skabt for at hjælpe organisationer med at ”væve” de forskellige praksisser og principper sammen til en sammenhængende model, som fungerer for den enkelte organisation.
Reni Friis, Bluehat
Reni Friis har 20 års erfaring inden for it-branchen – de sidste 10 heraf som konsulent. I de fleste af årene har hun arbejdet primært inden for service management, og har gennemført service management projekter inden for både it, økonomi og HR-relaterede processer. Reni er medforfatter på både VeriSM Foundation og Practitioner, og bidrager især med indhold omkring Lean.