IT Service Management

Netværksgruppen IT Service Management afdækker, hvordan it-processer kan understøtte forretningens behov på den mest effektive måde.

Netværksgruppen IT Service Management (ITSM) beskæftiger sig med, hvordan processer i it og andre støttefunktioner bedst muligt kan bidrage til at understøtte kundernes og forretningens behov. 

I et fortroligt forum diskuterer og vurderer netværksmedlemmerne forbedringer inden for udvikling, drift og support, hvor også sparring og udveksling af erfaringer er i fokus.


Medlemmer i netværksgruppen

Vigtig information

Jeg finder det spændende og lærerigt at høre om, hvor andre personer / virksomheder befinder sig rent ITSM-mæssigt. Hvilke områder har de taget fat på, hvor langt er de nået, hvilke erfaringer har de med diverse metoder og værktøjer og så videre.  

Connie Ebert, Change Manager v. NNIT 

Dit udbytte som netværksmedlem

Faglig facilitator

Netværksgruppen er for dig

Deltag som gratis prøvemedlem